Saturday, November 6, 2010

PERATURAN BUAT PANGGILAN

Ok, gua kol-kol Kancil, takde orang jawab. Sekali dua, gua faham. Dah masuk kali kelima, kali keenam, memang gua cemas. "Kancil tak jawab kol, camne nih? Camne nih?" Keliling rumah gua duk berlari-lari kecemasan sebab Kancil tak jawab kol gua. Nak aje gua buat report polis, dah 24jam Kancil tak jawab, mesti ada hal jadi nih.

Makanya, gua pun mengadu pada Hero Tamil. "Kancil tak jawab kol gua ni, apahal?" Tak puas hati betul gua.

Hero Tamil balas, "lain kali sms dulu, baru dia angkat." Gua pelik kenapa Hero Tamil boleh bagi jawapan yang begitu meyakinkan. Pasti Hero Tamil sudah fonsex dengan Kancil malam Jumaat kelmarin.

Oh, sekarang sudah ada prosidur baru : SMS dulu, call baru jawab.

Gua ingat nak buat pedajal kol-kol Tesco kat department customer service. Ada berani?

No comments: