Tuesday, June 28, 2011

KL Gangster

Last week hari Khamis, gua ambil AL semata-mata nak tengok KL Gangster punya pasal.

Nak dipendekkan cerita, gua cari seat dan duduk diam-diam sementara tunggu movie nak start. Sebelah gua ada dua couple yang dah ready berprojek sementara menunggu gelap. Ah gua geleng kepala. Dah tu sebelah gua berprojek, gua nak projek dengan siapa? Tangan?

Gua balas 2 3 sms yang wajib dibalas. Yang perlu dibalas ada 10. Memandangkan kredit gua adalah limited, makanya semua sms Cik Tunang gua balas. Yang lain, jika gua ingat gua balas. Kah kah kah.

Tiba-tiba, lalu seorang kelibat manusia bertshirt Chelsea. Dari belakang macam Mohd Ariff. Tapi dia punya jalan bersepah serupa gua beb! Dengan ini gua dapat simpulkan, mamat tu adalah hasil 3some kami! YEAHHHHAA!

No comments: