Monday, June 13, 2011

dah lama tak bahan

ada satu malam. gua rasa mengantuk gua pun tutup lampu, nak tidur. bukan satu malam je, tapi kali ni entah cemane gua boleh mengantuk awal. maybe lepas penangan milfhunter petang tu kot?

bukan keturunan, tapi gua sorang je. letak kepala gua hanyut dalam tidur.

tiba-tiba gua rasa macam tengah bawak motor. sebelah gua, arep dan didoggie oleh ishak. eh, dibonceng oleh ishak. motor yang arep bawak lagenda biru, no plat gua tak ingat.

gua dengan arep bawak motor perlahan time tu. 30km/j sebab gua galak nak berbual dengan arep dan ishak atas motor. kebetulan kami jalan atas jalan kecik.

tengah syok-syok berbual hal milfhunter, ishak potong cakap dan tanya pada arep.

"arep."

"iye."

"apsal motor ko tak sama macam motor aku?"

arep pelik. cemas tu tak la, tapi pelik. apa jadah tak sama pulak padahal ishak yang pilihkan motor untuk arep. lagenda biru.

"apahal pulak? kan sama ni. sama-sama lagenda. blue karerrr lagi."

"bukan."

"dah tu apasal ishak?" tanya gua pulak. pelik.

"moto kau tak boleh sengih."

ayat last tu buat tersedar. cilake gua mimpi cam haram!

No comments: