Wednesday, March 16, 2011

Kisah King Bahan

Semenjak dua menjak ke tiga menjak ni, perbualan sesat ahli jawatankuasa Geng Setan tak jauh tak bukan alih2 kalau tak ending die ke Ishak tak pun ke Kayden Kross/Lisa Ann.

Begitu lah rutin harian majlis counsel Geng Setan, ibarat kami mengaplikasikan konsep looping yang pernah diajar pada tahun 1 sewaktu di universiti dahulu. Dari situ lah hikayat seorang pahlawan bernama sang kancil di lahirkan.

Tapi, sejak dari minggu lepas hati rasa tak tenang lepas berbual sesat dgn Lann Shaukani, aku dapat detect yang dia mungkin tgh dalam proses nak diconvertkan ke dalam geng penari bermula dari peristiwa "okay" sehinggalah pagi tadi.

Asalnya kami berborak mengenai fantasy scene bersama isteri masing2 di masa akan datang. Bermacam macam lah idea dilontarkan setelah 2 tahun habis mengkhatam journal youjizz. Ada yang dalam fitting room, shower(wajib), dapur(time bini tgh goreng ayam), ada yang sanggup "nak buat semak dalam rumah" semata-mata nak meniru scene dalam journal agung kami. Ada yang scene 'morning quickie'. Ooops.


Lepas aku bagi cadangan jgn la buat semak dalam rumah, buat la scene kat semak luar rumah boleh bagi jiran semua record, lantas Lann menjawab "takpe, jiran aku pilih yg gay je tengok. mesti tak selera. geli katanya.". Lepas tu aku pula dgn pantas idea datang nak bahan, "Oh maksudnya nanti bile bini pegi keje boleh layan jiran pulak ye." Tanpa diduga, jawapan yang aku terima dari Setan Bahan, "jgn layan pmpuan sgt la fayadh. kene gak layan laki sikit." Apakah semua ini !??

"laaa galah pokok mangga rupanya.." - Narrator dari Lann apabila scene nigga terkoyak seluar akibat cucukan torpedo sendiri.

Peristiwa inzal - Baru diperkenalkan perkataan inzal 2 hari lepas oleh Lann. Ternyata ilmu die penuh dalam external.




Sekarang dah pandai berjinak2 layan gilmore girls. Antara langkah yang cenderung untuk masuk ke dalam geng felo.


Beliau sekarang dalam proses nak siapkan proposal thesis master's degree beliau. Tajuk yang dicadangkan ialah HEALTHY SEX. Aku hanya mampu geleng kepala.



Dari dulu lagi aku rasa sangsi terhadap Lann, tapi takpe, beliau masih lagi boleh diselamatkan. Aku boleh selamatkan Lann. AKU HARUS SELAMATKAN LANN! Die dah nak kahwin oi. 




My two cents (2¢),
fayadh

5 comments:

LS said...

hahahaha

FAKING HELL!!!!

Fayadh Ahmad Kamal said...

HAHAHAHAHAHA amek satu entry ko kene bahan!

LS said...

gua str8, tak caya dalam external gua penuh. 40gb kot. demmit. haha!

shahrin yusof said...

ko kalo feeling tgk gay porn abeslah.....

LS said...

kenapa fayadh layan tweet aku shah. hah, kenapa? dia pun layan laki gak.

oopss