Wednesday, February 16, 2011

teknik pengunduran

kalau lu orang ingat, kancil pernah beri gua 4 keping dvd untuk diburnkan segala isi kandung bangbus, autobang slut pada semester akhir disaksikan fayadh, shahrin dan mohdariff, tak lupa, G1302. bila gua tanya apa tujuan dia nak kan video bangbus, autobang. kancil kata sebagai tutorial menghadapi malam pertama perkahwinan. bila kancil kata sebagai tutorial, maksudnya kancil adalah seorang yang sangat suci dan masih di bawah umur walaupun melayan hentai sebagai pemuas nafsu serakah di depan meja belajar. kalau tak silap gua, time tu fayadh duk menyorok dalam comforter takut terjadi apa-apa sewaktu kancil sedang feeling hentai. keh keh keh.

gua ingat, masa raya nanti gua nak pass dvd ni kat kancil. dalam rumah kancil. boleh ramai-ramai tengok live. boleh juga stok-stok tu ditonton sewaktu menikmati cuti hujung minggu bersama keluarga, dihidangkan pisang goreng dan air soya sebagai minum petang. tujuannya, nak spread ilmu malam pertama dan lepas tontonan video boleh lah ramai-ramai bukak forum, brainstorming apa teknik yang diperlukan, kelajuan dan macam-macam lagi.

sekali pun gua pass kat kancil untuk tutorial, di lubuk hati gua masih tersemat satu kerisauan yang amat kritikal di mana gua risaukan kancil tidak dapat menahan ejakulasi pada 1 minit pertama. jadinya, takkan gua nak minta praktikal depan gua. memang mintak simpang. mohdariff mungkin tak menolak, kot?

hah, amacam? lu orang dapat bayangkan tak macam mana nanti? play je video, sudah klimaks. apahal? macam mana nak kahwin. gua takut kancil tewas awal nanti.

klimaks memerlukan tenaga yang banyak untuk membuat lantunan ke arah ceiling. oleh itu, gua ingat, naruto adalah penyelesaian terbaik untuk teknik kenduran di awal senggamaan.

say NO to early climax.

3 comments:

Fayadh Ahmad Kamal said...

hahahhaha arep tak mungkin menolak kot jadi bahan experiment

shahrin yusof said...

lu dah lupa ke? nak kasi lambat, ikat getah jela hahahhaa

arep said...

kasi ungu..kebas je..leh tahan lama