Thursday, September 30, 2010

MY HISTORY BEHIND BAHAN

Gua berjiwa ganas, jiwa garang, jiwa industrial metal, bermacam-macam jiwa yang boleh meremovekan buff yang positif. Lorong gelap gua layan sorang-sorang. Bukan bermakna gua melayan pelanggan sambil menonggeng sambil ditujah berkali-kali. Ini bermaksud gua berhati kering. Gua tidak takut menyuarakan ketidakpuasan hati gua terhadap sesuatu hal. Tapi, boleh jadi hal bila gua nampak kucing lalu depan gua.

Masuk di uni dengan jiwa kental dan garang. Sekali kilas sudah gua tahu semua ni muka-muka fresh, as I can say, orang muda. Tak seperti gua, gua tergolong dalam golongan veteran. Masing-masing cukup serius untuk menghadapi cabaran hidup di uni, serupa dengan gua.

Dan gua berkenalan dengan lelaki-lelaki berkehidupan normal seperti Arep, Shah, Fayad dan Ishak. Tak ketinggalan Jol Bangla, yang difikirkan Malaysia ni umpama Acheh kebanggaanya. Mereka umpama keluarga.

Lebih lama gua melepak dengan mereka, lebih banyak buff positif terhasil dalam badan gua. Bahan adalah salah satu buff positif.

Kesian Kancil.

No comments: