Monday, August 16, 2010

PERANCANGAN MASA DEPAN

Gua nampak, nama Ayahanda Kancil ni memang boleh pegi jauh. Dari Kampung Pandan membawak ke Bangi, sehingga ke Melaka dan Johor. Apa nak kata lagi? Malaysia tak usah kata, kalau Jol Bangla sebarkan nama Ayahanda Kancil kat Acheh, gua boleh jamin, Ayahanda Kancil akan jauh lebih popular daripada Prof Ahmad Razak Hamdan.

Dalam usaha membawa nama Ayahanda Kancil ni naik, gua dah berkira-kira untuk mengkomersialkan nama Ayahanda Kancil dalam industri kecil dan sederhana dengan mengeluarkan barang-barang rare yang Ayahanda Kancil gunakan dalam kehidupan seharian.

Sikat Kancil
Baju F1 Kancil
LocKancil
Batik BatiKancil
Motor Kancil
Kokokrunch Kancil
Kasut Hitam Kancil
Selipar Boling Kancil
Printer Kancil
Raket Kancil
Mee Segera Kancil
Tes-Kancil
McKancil
Pusat Pembiakan Kancil
Taman Kancil
Kelas Motivasi Patah Hati Bercinta Kancil
Kelas Membahan Kancil

yang lain, nanti gua cuba-cuba fikirkan dengan Hero Tamil dan Brader MidValley.

Gua bajet dalam 20 tahun akan datang, gua akan pastikan nama Ayahanda Kancil akan mendapat tempat dalam hati masyarakat antarabangsa. Jika ada masa, gua cuba usulkan Seluar Jala Kancil dalam jenama Bonia.

Tengok, bahan pun boleh buat duit.

Agak-agak Ayahanda Kancil restu tak restu perancangan gua ni?


*****

Notakaki : amacam post opening Syawal kali ni?

1 comment: