Monday, August 9, 2010

KANCIL.. KANCIL..

Semalam gua dengan Ayahanda Kancil konvo.

Lepak dalam DECTAR, boring juga lah sementara nak tunggu ustaz dan ustazah ni nak ambil skroll. Ke 3/4 graduan ustaz dan ustazah ni?

Gua tengok Kancil dah boring. Jenis muka tak boleh blah.

Gua saja bukak sembang-sembang. Tak kira apa jenis topik. Sikit-sikit angkat kening. Ada dalam 7 8 kali dia angkat kening.

Gua tanya la.

"Janganla sikit-sikit angkat kening. Karang gua tak leh konvo asik nak gelak je."

Pastu dia angkat kening lagi.

Gua diam.

5 comments:

shahrin yusof said...

/*"Janganla sikit-sikit angkat kening. Karang gua tak leh konvo asik nak gelak je."

Pastu dia angkat kening lagi.

Gua diam. */

Gila tipu hahaha

I am Nortrom said...

HAHAH! Tau takpe. Terus je bahan :D

mira zin said...

hahaha...

lepas tu angkat kening kat fac pulak...

minx said...

hey...
rmi gile yg jubah hitam..
sempat la i dedicate lagu dkt kanda kancil

I am Nortrom said...

angkat kening memang terbaik lahhh. sapa yg tak reti angkat kening, boleh belajar dgn ishak