Thursday, July 22, 2010

1 Uda & 2 Dara

satu uda,
dua dara *satu je yg real,satu lagi lu fikirlah sendiiirii*
dua dara ni sayang sangat lah denga si Uda tu.
yang seorang,pihak pentadbiran kolej amat merestui hubungan mereka,siap menempatkan mereka sebagai teman sebilik.awwwum~
sorang lagi,cinta pandang pertama bila nampak si uda,rambut bersikat di tepi,baju berkolar,seluar siap ada lanyard kat tepi poket di dalam dewan kuliah.
bagi dia tu dah kira kacak tahap dewa dah tu!
nak-nak uda ni CEO muffin,pegh mana tak cair hati dara tu beb!
masing-masing mahu si uda.
uda ni ikon.semua orang pun puja.
tapi dua dara juga yg kalau dalam fb ada apps "siapa yang sedang merindui anda?" konpem nama dorg dua naik list lah.kah kah.
sekarang uda dah ada pangkat ayahanda.
mereka sanggup bermadu.pegh bahagia ayahanda.
mereka siap dah ada nama panggilan,senang nanti ayahanda tak confuse.
sorang panggil Ibunda*ni bini no.1 la kot* sorang lagi dipanggil Umi.

haa anak-anak BAHAN sekalian...sekarang korang teka siapa Ibunda,siapa Umi korang??

hahahaha..

6 comments:

minx said...

Umi tu gay kan?
Btl x brader midvalley?

arep said...

hahahaha sssiiotttt~~~~ =D

I am Nortrom said...

mira pun dah rosak macam kita. dem. sampai mcmtu dia punya pk.

to ruby+arep. pls laa. hentikan sengketa perebutan ishak lu org. demm!

mira zin said...

hahahaha..ke atok pun nak join persengketaan mereka?kah kah kah~

I am Nortrom said...

Demm! Atok takde kena mengena dalam ini drama!

arep said...

die rebut nigga je..hahaha